avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl

Maj, 2012

Środa, 30 maja 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Ostatnio dowiedziałem się że będzie 18 wyścig rowerów górskich w Jaworznie, i naszła mnie chęć żeby się tam pojawić i przejechać tą trasę 10km szkoda że taki krótki dystans ale zawsze to będzie dobra zabawa i rywalizacja :) Ciekawe czy ktoś z forum znajomy się pojawi.

Oświęcim

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 3

Dziś wybrałem się w trasę o której myślałem już od tamtego roku ale jakoś nie było okazji żeby jechać, wyjechałem o 15.30 w kierunku Imielina i dalej jechałem po informacjach drogowych do Oświęcimia. Gdy dojechałem pod muzeum Auschwitz zdziwiłem się że licznik wskazywał że dojechałem tam w 1:10 godziny wiedziałem że jechałem szybko ale nie wiedziałem że w tym wypadzie pobije moją średnią po dojechaniu do domu wyniosłą 26,62 :)

Uwielbiam widoki na góry :) (chociaż na zdjęciu zawsze gów.. widać :( )

Kościołek w Chełmie Śląskim, co mnie zdziwiło jak jechałem dalej to cmentarz który był dosłownie metr od murów kościoła.

W połowie drogi zaczęły się swojskie zapachy :)

Miało być ładne zdjęcie bociana ale niestety wypiął się tyłem i nie chciał obrócić swojego zacnego tyłka :D

Podobają mi się te górki a szczególnie ta jedna na zdjęciu, korciło mnie żeby wjechać i potem ostro zjechać ale chciałem jak najszybciej dojechać na miejsce bo pogoda była niepewna.

Zdziwiło mnie to że tak blisko mamy rzekę Wisłę, nawet nie wiedziałem w sumie to dużo rzeczy jeszcze nie wiem ale za parę lat już będzie dobrze.

Kilka kilometrów przed Oświęcimiem rozkręcał się festyn.

Po dojechaniu na miejsce odpocząłem i kupiłem sobie najdroższego snickersa w moim życiu a kosztował on 3,5 zł :)

Jak zawsze było dużo ludzi i wycieczek z innych krajów, ciężko było wychwycić Polski akcent wśród turystów.

Pogoda dopisało bo nie padało ani nie wiało a temperatura była optymalna jak na rower, no i w końcu pojechałem tam gdzie od dawna chciałem.

Kategoria 50 km >

Tereny Elektrowni III

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

W czwartek razem z Asia wybraliśmy się terenem w lasy koło Elektrowni III żeby odpocząć troszkę od szosy i powdychać świeżym powietrzem :)

W okolicy zalewu zaczynają karczować las :(

Wkurzyło mnie to więc postanowiłem iść w piz.. i dalej

Nie no dobra aż taki ekolog to ze mnie nie jest :)

Przydało mi się takie pokręcenie po lesie, chyba tylko z Asią po nim jeżdżę bo tak to ciągle szosa, bardzo udany wypad :)

Środa, 23 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Kolejne kręcenie po okolicach Jaworzna tak na rozładowanie i poprawę humoru. Trasa po wszystkich dzielnicach miasta i troszkę poza jego granicę. Terenu jak zwykle malutko no ale asfalt mi bardziej odpowiada ale nie na tyle żeby kupić szosę :)

Sosina i Dolomity

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 1

Pierwszy postój zrobiliśmy na Dolomitach gdzie w taką pogode jaka była mozna podziwiać co nieco szczególnie z góry :)

Asia która się nie da chyba namówić na bikestats :D

Widok z góry jest zachwycający ale przecież to już chyba wszyscy w Jaworznie wiedzą.

Pogoda przez całą drogę dopisywała powiedziałbym że nawet było za gorąco ale będzie że marudze :) lepiej cieplej niż zimniej

Niemogłem się oprzeć żeby nie zrobić tutaj zdjęcia.

Po zjechaniu na sam dół zauważyłem ludzi, którzy przymierzali się do nurkowania.

Po dojechaniu na Sosine trzeba się było pożywić. Odrazu mówie że to coś pod frytką to tylko zamek od koszulki a nie coś innego :D

Big frytka :)

Na Sosinie miałem wielką ochotę wypozyczyć rowerek ale ten wodny i wyjechać na środek.

Gdy już bylismy na Dabrowie okazało się że nasze liczniki wskazują dokładnie tyle samo nawet ze zapomnielismy skasować dziene kilometry :)

Trójkąt trzech cesarzy

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 0

Po południu wybrałem się do Mysłowic, chciałem jechać przez Wysoki brzeg jednak gdy dojechałem na miejsce dalej był remontowany most (wiedziałem że jest w przebudowie bo juz raz tamtędy jechałem) jednak tym razem nie był on przejezdny nawet poboczem które jeszcze tydzień temu istniało :) Niechciało mi się wracać całą drogę wiec postanowiłem przebić się przez las czego bardzo już żałowałem w połowie dosłownego przedzierania się przez gąszcz, ponadto zgubiłem okulary na rower :\ ale ostatecznie wyjechałem leśną ścieżkę.

Terenem dojechałem do Fakro w Sosnowcu, już od dawna marzę żeby się jakoś z kimś ugadać na paintball :)

Miałem mały problem na przedostanie się na drugi koniec rzeki bo most który widać do droga ekspresowa E75 i musiałem jechać pod Fasion House terenem żeby jakoś wjechać na normalną drogę :)

Po wydostaniu się na asfalt pojechałem do Mysłowic a z tamtąd na Trójkąt Trzech Cesarzy i do domu :)

Wtorek, 15 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 0

Po południu wybrałem się jak zamierzałem na pokręcenie po Dąbrowie ale jakoś złożyło się tak że wyszło 25km i bardzo dobrze bo w tym sezonie chce ich nabić jak najwięcej. Trasa (dzielnicami bo nie po za Jaworzno ) Dąbrowa-Osiedle Stałe-Podłęże-Centrum i w drugą stronę :)

Park Sielecki

Sobota, 12 maja 2012 · dodano: 12.05.2012 | Komentarze 0

W parku Sieleckim był ostry zjazd na który nie mogłem się nie skusić no i za karę 30 sekund po zjeździe całe powietrze zeszło z dętki i trzeba było robić wymianę.

Lans z rowerkami :)

Jadąc dalej zauważyliśmy skatepark gdzie spróbowaliśmy swoich sił oczywiście z rozsądkiem :D

Na koniec wielki triumf i wracamy do domu :)

Wypad bardzo nie tyle co ciekawy ale śmieszny szczególnie opowieści z dzieciństwa :)

Okolicznosciowe kręcenie

Wtorek, 8 maja 2012 · dodano: 10.05.2012 | Komentarze 0

Drobne kręcenie żeby nie zastać się z mięśniami ,pętle do okoła Jaworzna.

• HRavg 214 (105%)

Lipowiec

Niedziela, 6 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 4

Już od dawna planowałem ten wypad ze względu na ciekawe tereny i piękne widoki. Ugadałem się z Bacą o 9.00 i z Góry piachu ruszyliśmy w stronę Chrzanowa a potem prosto na zamek. Pogoda była idealna.

Mój największy podjazd na jaki natura mi pozwoliła wjechać przypadł w tym wypadzie w Chrzanowie na ulicy Szpitalnej niestety na zdjęciu prawie w ogóle tego nie widać.

Przed wejściem na zamek jest piękny widok na góry które z resztą bardzo lubię.

Na zamek co prawda wchodziliśmy ale za to zjazd z niego był bardzo ekscytujący za czym idzie fakt że pobiłem swój rekord prędkości w terenie :)

Na zamku Baca zrobił mały serwis roweru.

Zamek mi się osobiście podoba chociaż jest bardzo mały ale ma to coś w sobie.

Ostatnie zdjęciu widoczków i jedziemy z powrotem do Jaworzna.

Ostatni przystanek zrobiliśmy na rynku w Chrzanowie a potem prosto 79 do domu :)

To był jeden z ciekawszych wypadów jakie miałem do tej pory, tereny tej części małopolski są naprawdę ciekawe i piękne na pewno zacznę częściej jeździć w te tereny.