avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl

Maj, 2012

Dziećkowice terenem

Sobota, 5 maja 2012 · dodano: 07.05.2012 | Komentarze 2

Rekreacyjny wyjazd do Dziećkowic nad, jak dla mnie piękny zbiornik. Przejazd głownie terenem i bocznymi drogami. Wyjazd z właścicielką meridy czyli Asią :)

Pierwszy przystanek przy kościele w Jeleniu.

Na mostku "znalazłem" meridę :)

]
Nad samym zbiornikiem jak na 5 Maja wyło sporo ludzi, ale słońce tak świeciło że sam bym wskoczył do wody

Woda była bardzo czysta, nie ma porównania z Sosiną, na pewno wybierzemy się tak w wakacje parę razy :D

Widok też niczego sobie bo na Babią górę, którą nie za dobrze na tym zdjęciu widać

Ależ ten kross cięzkiii :)

Lubię widok na góry szczególnie jak sobie wyobraziłem przyjechać tutaj na cały dzień, popływać i zrobić sobie grila w takim klimacie jak tutaj, to zdjęcie było chyba jak o tym myślałem :)

Po powrocie na Dąbrowie odbywał się festyn w straży, jak widać impreza się powoli rozkręca :)

Kategoria 50 km <

Trzeba się poruszać

Piątek, 4 maja 2012 · dodano: 04.05.2012 | Komentarze 0

Dziś ruszyłem się żeby odzyskiwać jaką taką sprawność bo ostatni wypad do Katowic zmęczył mnie niemiłosiernie a to dlatego że miałem przerwę od jakiegokolwiek większego wysiłku na jakieś 1,5 tygodnia bo chwyciło mnie zapalenie gardła i trzeba było siedzieć w domu. Najgorsze jest to że akurat wtedy musiała być piękna słoneczna pogoda a teraz ciągle burze i deszcz. No ale teraz warto pośmigać nawet parę kilometrów dziennie i za tydzień można jechać na 100km :)

Kategoria 50 km <

Katowice

Środa, 2 maja 2012 · dodano: 04.05.2012 | Komentarze 3

O 8.45 wyjechałem z domu w kierunku Maczek gdzie ugadaliśmy się z Baca na wypad do Katowic, rożnymi drogami żeby nabić jakieś kilometry większe od 40 jak to można zrobić jeżeliby jechać główną drogą w jedną i drugą stronę, cała trasa asfaltem.

Do Katowic wjechaliśmy od strony Sosnowca

Parę kilometrów dalej zrobiliśmy krótki postój nad jeziorkiem.

Będąc w centrum oczywiście główną drogą pojechaliśmy do Silesi a stamtąd do Chorzowa.

Po raz pierwszy zobaczyłem Stadion Śląski i już się nie mogę doczekać na jego dokończenie i jakiś mecz :)

Dalej do parku kultury i wypoczynku blisko stadionu...

Gdzie "wypoczywaliśmy" jak to nazwa parku nakazuje :D

Wracając zatrzymaliśmy się koło fontanny gdzie Baca chciał odnowić kolor swojego Krossa :)

Kolor wody na żywo robił świetne wrażenie.

Ostatnie zdjęcie zrobilismy pod pomnikiem niestety obiektyw był zasyfiony i dużo z tego zdjęcia nie wyszło. Wypad jak najbardziej udany i najdłuższy.