avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl

Kwiecień, 2012

Zamek Sielecki

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 7

W czwartek prognoza pogody była taka że ma padać i do tego mają być burze ale już od pewnego czasu im się te opady nie mówiąc już o burzach nie sprawdzają więc postanowiłem się wybrać na najbliższy zamek w okolicy czyli Sielecki. Ogólnie w tym sezonie chce zaliczyć (w sensie wycieczek :D) dużo zamków.

Na zamek dojechałem dość szybko obawiając się że prognoza się sprawdzi.

Tutaj widok całego zamku z basztami, oczywiście teraz przypomina to bardziej coś innego a niżeli zamek no ale jednak do przyszłej kategorii "Zamki" się nada.

Ależ ten rower wstydliwy :)

Wyjeżdżając z zamku po paru kilometrach przypomniałem sobie że zostawiłem okulary ale na szczęście dalej tam były.

Przejeżdżając przez park w Sosnowcu napotkałem się na kuszący zjazd, był w miarę równy więc postanowiłem się skusić, na takim krótkim odcinku z samego pędu roweru licznik wskazał 56 :)

Wracając musiałem zrobić zdjęcie temu łabędziowi bo nie dość ze jechałem tą drogą 3 raz pod rząd i ten łabędź ciągle był w tym samym miejscu to po prostu lubię wszelaką zwierzynę :D

Kategoria 50 km <, Zamki

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 0

Po szkole wybrałem się na parę kilometrów. Trasa głównymi drogami i pokręcenie się po Mysłowicach :)

Test nowego FL i spinki

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 8

W piątek kupiłem benzynę, finish lina, spinkę i skuwacz do łańcucha w końcu mam wszystko do czyszczenie i zadbania o napęd.

Spinki nie ma bo już zamontowana :)

Wszystko ładnie się wyczyściło ale dalej było słychać metaliczne odgłosy z kasety, jednak po 5km wszystko ustało i słychać było już charakterystyczny odgłos opon.

Mam nadzieję że kupiłem dobry fl do moich potrzeb i starczy na długo :)

Środa, 11 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 0

Krótki wyjazd z domu żeby się odstresować od szkoły i nauki bardzo mi pomaga więc dużo będzie takich krótkich wpisów jak ten :) Pogoda dość przyzwoita więc jazda z muzyką bardzo na tak. A trasa głownie na Azotanie i z powrotem.

Sosnowiec-Maczki

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 2

Przez całe święta nie ruszałem się na rower bo pogoda jakoś mnie nie zachęciła na rower. Na szczęście we wtorek udało się wyjść i gdzieś pojechać na rower wyciągłem
jeszcze Asie która mam nadzieje założy w końcu bikestats bo zaczyna regularnie wychodzić pokręcić parę kilometrów :)

Zaczęliśmy terenem przez Długoszyn.

Potem ścieżką koło Białej Przemszy.

Zatrzymaliśmy się nad najlepszym odcinkiem tej rzeki, przy okazji można poczytać o najciekawszych odcinkach na rzece.

Jak na tą porę roku i miejsce to woda wydawała się dość czysta.

A to już ujęcie z drugiej strony i najlepszy i najgłośniejszy nurt rzeki w okolicy :)

Parę kilometrów dalej dojechaliśmy na Balaton i z tamtąd asfaltem do domu.

Sobota, 7 kwietnia 2012 · dodano: 08.04.2012 | Komentarze 0

Dziś wybrałem się na małą przejażdżkę wokół Jaworzna, pogoda niezbyt ciekawa ale jutro zapowiadali śnieg więc wolałem pojechać w sobotę :)

Grodzisko

Środa, 4 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 2

Na sam początek miałem zamiar jechać tylko na samo Grodzisko ale pogoda zaczęła się pogarszać a miałem zamiar zrobić nie mniej niż 20km więc postanowiłem że wykorzystam to że nie pada i nigdzie nie będę się zatrzymywał (oczywiście nie nie padało no ale trudno).

W stronę Grodzisko wybrałem się od strony Elektrowni III i potem tyłami przez centrum i na Bory. Przy przejeżdżaniu przez skrzyżowanie jakieś 10m przede mną dosłownie sekundy brakło do zderzenia się Tira z samochodem dostawczym wyglądało to delikatnie mówiąc groźnie.

Jadąc dalej postanowiłem sobie przypomnieć że w Jaworznie mamy stadion Victoria.

Na koniec jedna z moich 3 ulubionych górek w Jaworznie czyli stromy zjazd na Gigancie :)

Pierwsze 50km w tym sezonie

Wtorek, 3 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 0

W końcu ruszyłem się gdzieś dalej jeżeli chodzi o kilometry w tym sezonie bo odległość krótka i łownie jedynie Jaworzno, Sosnowiec i Mysłowice. Prawie wszystko szosą.

Najpierw kawałek terenem na Elektrownie a potem pojechałem zobaczyc jak idą prace na basenie z tego co widziałem to ciężko będzie otworzyć basen 15 kwietnia tak jak zapowiadali.

Dalej do Mysłowic i powrót już główną drogą do Jaworzna.

Na koniec moje ulubione miejsce na Długoszynie no i powrót do domu. Całość wycieczki ogólnie udana tyle że trzeba by się było gdzieś dalej ruszyć ale niestety szkoła wszystko zatrzymuje na razie.