avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • HRavg 214 (105%)
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Lipowiec

Niedziela, 6 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 4

Już od dawna planowałem ten wypad ze względu na ciekawe tereny i piękne widoki. Ugadałem się z Bacą o 9.00 i z Góry piachu ruszyliśmy w stronę Chrzanowa a potem prosto na zamek. Pogoda była idealna.

Mój największy podjazd na jaki natura mi pozwoliła wjechać przypadł w tym wypadzie w Chrzanowie na ulicy Szpitalnej niestety na zdjęciu prawie w ogóle tego nie widać.

Przed wejściem na zamek jest piękny widok na góry które z resztą bardzo lubię.

Na zamek co prawda wchodziliśmy ale za to zjazd z niego był bardzo ekscytujący za czym idzie fakt że pobiłem swój rekord prędkości w terenie :)

Na zamku Baca zrobił mały serwis roweru.

Zamek mi się osobiście podoba chociaż jest bardzo mały ale ma to coś w sobie.

Ostatnie zdjęciu widoczków i jedziemy z powrotem do Jaworzna.

Ostatni przystanek zrobiliśmy na rynku w Chrzanowie a potem prosto 79 do domu :)

To był jeden z ciekawszych wypadów jakie miałem do tej pory, tereny tej części małopolski są naprawdę ciekawe i piękne na pewno zacznę częściej jeździć w te tereny.

Kategoria 50 km >, Zamki

funio
| 21:28 środa, 9 maja 2012 | linkuj Tak trzymać!,jak byście chcieli pojeździć z większą ekipą,to wiecie jak się skontaktować:)
murthago
| 18:42 środa, 9 maja 2012 | linkuj No w tym roku chce zaliczyć dużo kilometrów i ciekawe miejsca :)
nemo
| 05:56 środa, 9 maja 2012 | linkuj Nieźle Murthago, teraz co wchodzę na twoją stronę to wypad za wypadem. Tak trzymaj. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa uwala