avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Trójkąt trzech cesarzy

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 0

Po południu wybrałem się do Mysłowic, chciałem jechać przez Wysoki brzeg jednak gdy dojechałem na miejsce dalej był remontowany most (wiedziałem że jest w przebudowie bo juz raz tamtędy jechałem) jednak tym razem nie był on przejezdny nawet poboczem które jeszcze tydzień temu istniało :) Niechciało mi się wracać całą drogę wiec postanowiłem przebić się przez las czego bardzo już żałowałem w połowie dosłownego przedzierania się przez gąszcz, ponadto zgubiłem okulary na rower :\ ale ostatecznie wyjechałem leśną ścieżkę.

Terenem dojechałem do Fakro w Sosnowcu, już od dawna marzę żeby się jakoś z kimś ugadać na paintball :)

Miałem mały problem na przedostanie się na drugi koniec rzeki bo most który widać do droga ekspresowa E75 i musiałem jechać pod Fasion House terenem żeby jakoś wjechać na normalną drogę :)

Po wydostaniu się na asfalt pojechałem do Mysłowic a z tamtąd na Trójkąt Trzech Cesarzy i do domu :)