avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl

50 km >

Tour de Pologne

Piątek, 13 lipca 2012 · dodano: 14.07.2012 | Komentarze 3

Wczoraj z Bacą pojechaliśmy do Katowic na TdP oczywiście trasą gdzie jechali kolarze najpierw przed nimi a potem w Sosnowcu mały przystanek i ruszyliśmy zaraz za peletonem, w Sosnowcu spotkało nas parę atrakcji :)

Znaleźliśmy miejsce gdzie można zasięgnąć porady rowerowej i mieć darmowy masaż xd

Także nie obyło się bez spróbowania sił na trenażerze.

Po dojechaniu do Katowic kolarzom zostało jeszcze parę okrążeń, emocji było co niemiara :D

Po zakończeniu wyścigu jechaliśmy razem z kolarzami do ich drużyn i najlepszy tekst Bacy "tylko nie zahacz któregoś bo się nie wypłacisz" :)

Troszkę było mokro jak wracaliśmy ale to wszystko nic w porównaniu do emocji i ludzi kibicujących jak jechaliśmy za peletonem do Katowic :)

Trening (18 WRG)

Sobota, 9 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 0

Dziś ciągle lało, więc wyczekiwałem tylko na jakiś przestój i od razu zamierzałem jechać, no i tak też zrobiłem (nie lało przez cały trening). Jednak jak się przez 2 dni jeździło tą samą SUCHĄ drogą to się nabrało pewności w nawrotach na końcu ulicy i skończyło się to tym że za szybko wszedłem w zakręt a w dodatku było mokro no i gleba była ale trening skończony i to w bardzo dobrym czasie bo udało mi się zejść poniżej 19 i dzisiejszy czas to 18min 53 sek :)
A tutaj zdjęcia :)

I jeszcze w innym miejscu ale zdjęcia nie dodam :D

Trening (18 WRG)

Piątek, 8 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj było bardzo dobrze chociaż mogło być lepiej :) czas poprawiony o parę sekund dziś było to 19min 18 sek. Zmęczenie odczuwam niesamowite jak przejadę te 10km to zawsze się zatrzymuję na minute i głęboko oddycham bo każdy kawałek ciała mnie boli włącznie. Ale to ból z uśmiechem na twarzy bo cieszy mnie to że ciągle kręcę lepszy czas :)

Jezioro Chechło

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 2

W sobotę nie miałem pomysłu gdzie by tu jechać, na początek pomyślałem o Tenczynku ale miałem za mało czasu to wykorzystania, w końcu na mapach google znalazłem w Chrzanowie Jezioro Chechło z że było blisko to postanowiłem się tam wybrać.

Wjechać do Chrzanowa postanowiłem od strony Jeziorek bo można tam pooglądać ładne widoki :)

W drodze nad jezioro (gdy już byłem w Chrzanowie) zapytałem pewną panią o drogę i tak mnie chyba polubiła że przez nią nadrobiłem 10km drogi w tym 8 w terenie bo powiedziała mi "tym lasem prosto i dojedzie pan nad samo jezioro" a okazało się że wyjechałem prawie w Trzebini więc jak już wyjechałem to postanowiłem się jednak przeciskać tą remontowaną drogą :)

Samo jezioro jest bardzo piękne jak na mój gust :) i na pewno przyjadę tam kiedyś jeszcze raz.

Muszę się tam kiedyś wybrać, bo z tego co zauważyłem można wypożyczyć parę ciekawych sprzętów wodnych :)

Oświęcim

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 3

Dziś wybrałem się w trasę o której myślałem już od tamtego roku ale jakoś nie było okazji żeby jechać, wyjechałem o 15.30 w kierunku Imielina i dalej jechałem po informacjach drogowych do Oświęcimia. Gdy dojechałem pod muzeum Auschwitz zdziwiłem się że licznik wskazywał że dojechałem tam w 1:10 godziny wiedziałem że jechałem szybko ale nie wiedziałem że w tym wypadzie pobije moją średnią po dojechaniu do domu wyniosłą 26,62 :)

Uwielbiam widoki na góry :) (chociaż na zdjęciu zawsze gów.. widać :( )

Kościołek w Chełmie Śląskim, co mnie zdziwiło jak jechałem dalej to cmentarz który był dosłownie metr od murów kościoła.

W połowie drogi zaczęły się swojskie zapachy :)

Miało być ładne zdjęcie bociana ale niestety wypiął się tyłem i nie chciał obrócić swojego zacnego tyłka :D

Podobają mi się te górki a szczególnie ta jedna na zdjęciu, korciło mnie żeby wjechać i potem ostro zjechać ale chciałem jak najszybciej dojechać na miejsce bo pogoda była niepewna.

Zdziwiło mnie to że tak blisko mamy rzekę Wisłę, nawet nie wiedziałem w sumie to dużo rzeczy jeszcze nie wiem ale za parę lat już będzie dobrze.

Kilka kilometrów przed Oświęcimiem rozkręcał się festyn.

Po dojechaniu na miejsce odpocząłem i kupiłem sobie najdroższego snickersa w moim życiu a kosztował on 3,5 zł :)

Jak zawsze było dużo ludzi i wycieczek z innych krajów, ciężko było wychwycić Polski akcent wśród turystów.

Pogoda dopisało bo nie padało ani nie wiało a temperatura była optymalna jak na rower, no i w końcu pojechałem tam gdzie od dawna chciałem.

• HRavg 214 (105%)

Lipowiec

Niedziela, 6 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 4

Już od dawna planowałem ten wypad ze względu na ciekawe tereny i piękne widoki. Ugadałem się z Bacą o 9.00 i z Góry piachu ruszyliśmy w stronę Chrzanowa a potem prosto na zamek. Pogoda była idealna.

Mój największy podjazd na jaki natura mi pozwoliła wjechać przypadł w tym wypadzie w Chrzanowie na ulicy Szpitalnej niestety na zdjęciu prawie w ogóle tego nie widać.

Przed wejściem na zamek jest piękny widok na góry które z resztą bardzo lubię.

Na zamek co prawda wchodziliśmy ale za to zjazd z niego był bardzo ekscytujący za czym idzie fakt że pobiłem swój rekord prędkości w terenie :)

Na zamku Baca zrobił mały serwis roweru.

Zamek mi się osobiście podoba chociaż jest bardzo mały ale ma to coś w sobie.

Ostatnie zdjęciu widoczków i jedziemy z powrotem do Jaworzna.

Ostatni przystanek zrobiliśmy na rynku w Chrzanowie a potem prosto 79 do domu :)

To był jeden z ciekawszych wypadów jakie miałem do tej pory, tereny tej części małopolski są naprawdę ciekawe i piękne na pewno zacznę częściej jeździć w te tereny.

Kategoria 50 km >, Zamki

Katowice

Środa, 2 maja 2012 · dodano: 04.05.2012 | Komentarze 3

O 8.45 wyjechałem z domu w kierunku Maczek gdzie ugadaliśmy się z Baca na wypad do Katowic, rożnymi drogami żeby nabić jakieś kilometry większe od 40 jak to można zrobić jeżeliby jechać główną drogą w jedną i drugą stronę, cała trasa asfaltem.

Do Katowic wjechaliśmy od strony Sosnowca

Parę kilometrów dalej zrobiliśmy krótki postój nad jeziorkiem.

Będąc w centrum oczywiście główną drogą pojechaliśmy do Silesi a stamtąd do Chorzowa.

Po raz pierwszy zobaczyłem Stadion Śląski i już się nie mogę doczekać na jego dokończenie i jakiś mecz :)

Dalej do parku kultury i wypoczynku blisko stadionu...

Gdzie "wypoczywaliśmy" jak to nazwa parku nakazuje :D

Wracając zatrzymaliśmy się koło fontanny gdzie Baca chciał odnowić kolor swojego Krossa :)

Kolor wody na żywo robił świetne wrażenie.

Ostatnie zdjęcie zrobilismy pod pomnikiem niestety obiektyw był zasyfiony i dużo z tego zdjęcia nie wyszło. Wypad jak najbardziej udany i najdłuższy.

Pierwsze 50km w tym sezonie

Wtorek, 3 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 0

W końcu ruszyłem się gdzieś dalej jeżeli chodzi o kilometry w tym sezonie bo odległość krótka i łownie jedynie Jaworzno, Sosnowiec i Mysłowice. Prawie wszystko szosą.

Najpierw kawałek terenem na Elektrownie a potem pojechałem zobaczyc jak idą prace na basenie z tego co widziałem to ciężko będzie otworzyć basen 15 kwietnia tak jak zapowiadali.

Dalej do Mysłowic i powrót już główną drogą do Jaworzna.

Na koniec moje ulubione miejsce na Długoszynie no i powrót do domu. Całość wycieczki ogólnie udana tyle że trzeba by się było gdzieś dalej ruszyć ale niestety szkoła wszystko zatrzymuje na razie.

Prawie setka

Sobota, 20 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 2

Razem z Bacą wybraliśmy się w celu dobicia drugiej (jak dla mnie) setki :)

Trasa: Jaworzno-Sosnowiec-Dąbrowa Górnicza-Sosnowiec(Centrum)-Katowice-Chorzów-Jaworzno

Jeziorko w parku blisko Dąbrowy Górniczej.

Po drodze na Pogorie zrobiliśmy bramę na światłach w centrum miasta dla przyszłej młodej pary,która jechała do urzędu miasta i którą wypatrzył Baca :)

Uzupełnienie zapasów pod sklepem :D

A tu już Katowice i zaraz do Chorzowa.

Niestety w drodze powrotnej w Katowicach Bacy pękła dętka ,miałem zapasową ale nie pasowała do jego modelu więc podeszliśmy na PKP i kupiliśmy bilety na pociąg.

W pociągu okazało się że jeden bilet mamy na 20 sierpnia(ten na rower) a drugi na 21 ten na siebie , na szczęście konduktor przebił nam bilety i dojechaliśmy do Szczakowej :)