avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl

Prawie setka

Sobota, 20 sierpnia 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 2

Razem z Bacą wybraliśmy się w celu dobicia drugiej (jak dla mnie) setki :)

Trasa: Jaworzno-Sosnowiec-Dąbrowa Górnicza-Sosnowiec(Centrum)-Katowice-Chorzów-Jaworzno

Jeziorko w parku blisko Dąbrowy Górniczej.

Po drodze na Pogorie zrobiliśmy bramę na światłach w centrum miasta dla przyszłej młodej pary,która jechała do urzędu miasta i którą wypatrzył Baca :)

Uzupełnienie zapasów pod sklepem :D

A tu już Katowice i zaraz do Chorzowa.

Niestety w drodze powrotnej w Katowicach Bacy pękła dętka ,miałem zapasową ale nie pasowała do jego modelu więc podeszliśmy na PKP i kupiliśmy bilety na pociąg.

W pociągu okazało się że jeden bilet mamy na 20 sierpnia(ten na rower) a drugi na 21 ten na siebie , na szczęście konduktor przebił nam bilety i dojechaliśmy do Szczakowej :)