avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Grodzisko

Środa, 4 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 2

Na sam początek miałem zamiar jechać tylko na samo Grodzisko ale pogoda zaczęła się pogarszać a miałem zamiar zrobić nie mniej niż 20km więc postanowiłem że wykorzystam to że nie pada i nigdzie nie będę się zatrzymywał (oczywiście nie nie padało no ale trudno).

W stronę Grodzisko wybrałem się od strony Elektrowni III i potem tyłami przez centrum i na Bory. Przy przejeżdżaniu przez skrzyżowanie jakieś 10m przede mną dosłownie sekundy brakło do zderzenia się Tira z samochodem dostawczym wyglądało to delikatnie mówiąc groźnie.

Jadąc dalej postanowiłem sobie przypomnieć że w Jaworznie mamy stadion Victoria.

Na koniec jedna z moich 3 ulubionych górek w Jaworznie czyli stromy zjazd na Gigancie :)