avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Sosnowiec-Maczki

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 2

Przez całe święta nie ruszałem się na rower bo pogoda jakoś mnie nie zachęciła na rower. Na szczęście we wtorek udało się wyjść i gdzieś pojechać na rower wyciągłem
jeszcze Asie która mam nadzieje założy w końcu bikestats bo zaczyna regularnie wychodzić pokręcić parę kilometrów :)

Zaczęliśmy terenem przez Długoszyn.

Potem ścieżką koło Białej Przemszy.

Zatrzymaliśmy się nad najlepszym odcinkiem tej rzeki, przy okazji można poczytać o najciekawszych odcinkach na rzece.

Jak na tą porę roku i miejsce to woda wydawała się dość czysta.

A to już ujęcie z drugiej strony i najlepszy i najgłośniejszy nurt rzeki w okolicy :)

Parę kilometrów dalej dojechaliśmy na Balaton i z tamtąd asfaltem do domu.