avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Zamek Sielecki

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 7

W czwartek prognoza pogody była taka że ma padać i do tego mają być burze ale już od pewnego czasu im się te opady nie mówiąc już o burzach nie sprawdzają więc postanowiłem się wybrać na najbliższy zamek w okolicy czyli Sielecki. Ogólnie w tym sezonie chce zaliczyć (w sensie wycieczek :D) dużo zamków.

Na zamek dojechałem dość szybko obawiając się że prognoza się sprawdzi.

Tutaj widok całego zamku z basztami, oczywiście teraz przypomina to bardziej coś innego a niżeli zamek no ale jednak do przyszłej kategorii "Zamki" się nada.

Ależ ten rower wstydliwy :)

Wyjeżdżając z zamku po paru kilometrach przypomniałem sobie że zostawiłem okulary ale na szczęście dalej tam były.

Przejeżdżając przez park w Sosnowcu napotkałem się na kuszący zjazd, był w miarę równy więc postanowiłem się skusić, na takim krótkim odcinku z samego pędu roweru licznik wskazał 56 :)

Wracając musiałem zrobić zdjęcie temu łabędziowi bo nie dość ze jechałem tą drogą 3 raz pod rząd i ten łabędź ciągle był w tym samym miejscu to po prostu lubię wszelaką zwierzynę :D

Kategoria 50 km <, Zamki

murthago
| 10:07 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj No zacząłem ale teraz zapalenie gardła mam i w domu muszę siedzieć a tu taka pogoda :(
nemo
| 20:19 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj No to widzę że i ty rozpocząłeś nowy sezon. :D
murthago
| 14:33 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Hahaha, no niestety w zamku nie mieli toalety :)
joshua
| 19:36 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Nawet nie słyszałem o tym zamku...
funio
| 17:59 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj A na pierwszej focie,po prawej,coś ci się wylało z bidonu,czy po prostu nie wytrzymałeś...;)

murthago
| 17:43 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj No też tak myślę :) i nawet restauracja w środku jest :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ubyni