avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Jaworznicki piknik rowerowy

Sobota, 8 września 2012 · dodano: 10.09.2012 | Komentarze 5

Jaworznicki piknik rowerowy okazał się czymś świetnym, chłopaki naprawdę dobrze to zorganizowali. Na początek spotkanie pod halą i wszyscy dostaliśmy zadanie które musimy wykonać aby zająć jak najlepsze miejsce, zadania były rożne i kilka ich zaprezentuje.

Wszyscy zebrali się pod halą i wyścig start zacząć.

W parze jechałem z Bacą najpierw pojechaliśmy na Żabnik gdzie mijaliśmy się z Nedvetem a potem przez sosinę i akurat natrafiliśmy na zadanie czyli zdjęcie z wagonami :)

Kolejnym zadaniem było zrobienie zdjęcia tablicy odjazdów pociągów na PKP.

Wydawało się najgorsze ale jakoś policjanci dali się namówić na zdjęcie :)

Z centrum aż na osiedle musieliśmy się wracać po ten znak chyba jedyny w Jaworznie.

Te i jeszcze parę innych zadań wykonaliśmy drudzy ale mieliśmy najwięcej punktów ze wszystkich i wygraliśmy, nagrodą było piwo i zależnie od miejsca jego wielkość :D. Całość wyszła świetnie pieczone palce lizać a co do atmosfery to była wyśmienita.