avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl

Czerna

Czwartek, 25 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 3

Wyjechaliśmy z Bacą z zamiarem wypadu do Tenczynka ale wyszło troszkę inaczej.

Nie wiadomo kiedy minęliśmy Tenczynek i pojechaliśmy do Czernej.

Uczucie jak gdyby w górach :D

Źródełko

Jeszcze parę minut przerwy i ruszamy w stronę klasztoru.

Rzeczka idealnie nadała się na ochłodzenie :D

Brama w Czernej nadała urok temu miejscu.

Natura znalazła rozwiązanie :D

Ostatni podjazd i ...

Jesteśmy na miejscu.

Źródło z którego zrobiliśmy zapasy wody a zaraz potem najlepsze co mogło nas spotkać czyli stromy zjazd z klasztoru :)

Po drodze zajechaliśmy jeszcze do Tenczynka, niestety na zamek nie dojechaliśmy z powodu zmęczenia i braku czasu.

Chwilka odpoczynku była dla nas jak zbawienie :D

Pogoda cały czas dopisywała (aż za dobrze) :D,wycieczkę zaliczam do jednych z najlepszych :D

Jaworzno- Chrzanów- Trzebinia- Młoszowa- Dulowa- Wola Filipowska-Tenczynek-Krzeszowice- Czerna.