avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl

Stawy i Zalewy Jaworzna cz.1

Wtorek, 7 czerwca 2011 · dodano: 08.06.2011 | Komentarze 3

Droga nad pierwszą wodę.

Zaczynam od zalewu Łęg.

Dosłownie parę minut jazdy i kolejny zbiornik.

Zalew Podłęże.

Dalej prosto w stronę Jelenia.

Czarnym szlakiem na następny staw.

Prawie jak w górach tyle że gór nie widać :D, ale zapach lasu jak nigdy był cudowny.

Tarka w Jeleniu.

To jak składamy się i robimy z niego Hotel :D?

I latarnia do, której nigdy jeszcze nie podjechałem, zawsze zapominam :)

Na następny staw teren był o wiele lepszy niż na wszystkie inne.

Groble w Byczynie (niestety zdjęcie nie wyszło najlepiej):)

Na pogodę nie mogłem narzekać bo była idealna jak na rower
Niestety to ostatnie zdjęcie bo gdy wyjeżdżałem z Byczyny poszła dętka, a zapasowej nie zabrałem , no i musiałem 12km iść z buta :D, dlatego wyprawa dzielona jest na części.

Kategoria 50 km <

nemo
| 23:01 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Pomysł na wypad bardzo fajny. Ja mam w planach jeden konkretny objazd po Jaworznie w którym pokażę wszystkie szczególne przyrodniczo miejsca.
murthago
| 05:22 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj no można tak powiedzieć ale jednego co mi na razie brak to porządnego roweru :), mam nadzieje że w sierpniu to się zmieni.
funio
| 20:54 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Noo!-rozkręcasz się:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sadza