avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Dookoła zbiornika Dziećkowice

Niedziela, 2 czerwca 2013 · dodano: 09.06.2013 | Komentarze 1

Ostatnim razem kiedy byłem nad zbiornikiem obiecałem sobie że muszę go objechać dookoła i w końcu się udało :)

Na zbiornik pojechałem od strony Tarki w Jeleniu.

Widok ze zjazdu do Jelenia już mnie zachęcił do objechania zbiornika :D

Mimo iż droga była długa to szybko zleciała przez to że ciągłe jechanie tak blisko zbiornika daję mi dużą frajdę :) no i w tle oczywiście Elektrownia III

Droga ciągle prosto i na szczęście wyrobiła się już droga pośrodku tych betonowych bloków co skutecznie umila jazdę.

Stary człowiek i morze :) to mi przyszło na myśl jak zobaczyłem starszego pana na tej małej łodzi.

Niestety na zdjęciach tego nie widać ale przez dłuższy okres czasu jak jechałem wokoło zbiornika był widok na góry :)

Polecam tą trasę szczególnie przy dobrej pogodzie bo widoki są piękne.