avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Pyrzowice

Sobota, 20 października 2012 · dodano: 31.10.2012 | Komentarze 2

Baca już od dawna chciał się wybrać do Pyrzowic ale jakoś albo nie było czasu albo były ciekawsze tereny do zwiedzenia, nie byłem do końca przekonany no ale namówił mnie i pojechaliśmy i dobrze bo było super wrażenie samolotów startujących 100m od nas :)

Pierwsze lepsze widoczki przed nami.

Od Decathlonu w Sosnowcu droga była dość monotonna ale pogoda sprzyjała więc zostało nam jechać i jechać :)

Kiedy dojechaliśmy na miejsce pstryknęliśmy parę fotek a potem poszedłem zobaczyć tablice odlotów samolotów.

Nie musieliśmy długo czekać bo samoloty ciągle odlatywały tylko trwało to tak niewiele czasu że ciężko było wykonać jakąś przyzwoitą fotkę. Wrażenia z tej wyprawy długo zostaną w pamięci szczególnie że była to ostatnia dłuższa wyprawa w tym sezonie.