avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Jura - to jest to

Sobota, 6 października 2012 · dodano: 06.10.2012 | Komentarze 3

A wszystko zaczęło się od wpisu Nemo na forum :) spotkanie było oczywiście pod halą o 8.30 a potem wraz z Nemo i Vanem wyruszyliśmy na Olkusz gdzie Nemo musiał wracać do domu i dalej jechaliśmy we dwóch z Vanem, który zaproponował jak się potem okazało super ciekawą trasę po jurze.

Nie chce być niemiły ale ciekawe ile zajmuje im dojechanie na miejsce :)

Van na swojej rakiecie.

Aż przyjemnie jechać taką drogą.

Jak zwykle droga do Pieskowej Skały cudna.

Maczuga Herkulesa.

W Ojcowie było mnóstwo turytów i rowerzystów, no ale co się dziwić pogoda była świetna.

Chyba coś tutaj amputowali :)

Pięknie te wapienie wyglądają.

Dobrze że Van mi powiedział że to Brama Krakowska bo bym pojechał dalej :D

Po długim, którymś tam podjeździe a było ich bardzo dużo ukazał się piękny widok na góry i Kraków, z łatwością można też było dostrzec Tatry.

Było warto wjechać :)

To mój rekord jeżeli chodzi o kilometry i ilość podjazdów no i też o prędkość na zjeździe pobita, skromnie bo o 1km/h ale jednak :) Wymęczyłeś mnie Piotrek okropnie ale jestem bardzo zadowolony z wypadu.

Kategoria 100 km >

funio
| 16:10 niedziela, 7 października 2012 | linkuj he,he...,ładna traska,klasyk w czystej postaci,ale zawsze robi wrażenie:)
Piotrek był jednak na szosie,no to trochę musiałeś gonić:))
murthago
| 10:52 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Pewnie że nie zniechęciły, bardziej zachęciły bym powiedział :)
vanhelsing
| 10:03 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Piękną trasę zrobiliśmy, mam nadzieję, że te podjazdy Cię nie zniechęciły do tych terenów. Bo jak będzie okazja to następnym razem w góry trzeba jechać, tam się dopiero zacznie ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jasie