avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Ogrodzieniec

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 0

Tak jak zapowiadałem następnym zamkiem był Ogrodzieniec, i po tym zamku utworzyła się nowa kategoria "Zamki" na razie ich jest mało ale szybko się to rozszerzy bo zamków w okolicach jest cała masa, a teraz Ogrodzieniec:

Trasę zaczęliśmy przez Bukowno a potem Bolesław jednak Żelazko też było ciekawe :)

W końcu udało się zamek OTWARTY jedynie na Ogrodzieniec mogłem liczyć.

Opłata za wstęp była nawet na dziedziniec ale z rowerami to nie ma się gdzie pchać.

Pod zamkiem było dużo atrakcji ale najlepsze było nabijanie się z ludzi w parku linowym :D

Parę metrów dalej było dobre wejście na skały obok zamku więc wyspinaliśmy się (potem tylko Baca został robić zdjęcia a ja poszedłem pilnować rowerów).

Było dość wysoko więc zdjęcia wyszły jak nigdy bardzo ciekawe.

Zamek w całej okazałości.

Skały przy zamku były dobrą rozrywką dla wspinaczy górskich którzy już się rozgrzewali na dole.

W ciekawej okolicy leży ten zamek muszę się wybrać kiedyś autem i zwiedzić wnętrze.