avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Alwernia

Środa, 1 sierpnia 2012 · dodano: 05.08.2012 | Komentarze 0

Do Alwerni pojechałem sam bo nikogo nie było chętnego albo wszyscy gdzieś powyjeżdżali, na początku myślałem że wyjdzie jakiś 67km ale jednak wyszło całkiem sporo jak na mnie 80 :)

Jak już się wyjedzie poza Chrzanów to droga zaczyna się już bardzo podobać :)

Nie spodziewałem się że do Alwerni jest taki podjazd szczerze się przyznam że raz się zatrzymałem i sporo odpocząłem ale na górę wjechałem.

Co się od razu rzuciło w oczy to tablica upamiętniająca żołnierzy na rynku i dom z 18.. hmm z tysiąc osiemset któregoś roku :D

Oto i właśnie on.

Następnym punktem w Alwerni był kościół, bardzo zabytkowy z wyglądu

Na placu kościoła zrobiłem małą przerwę bo trochę mnie zmęczyły te km.

Pod tym kościołem było dużo pomników i rzeźb jak na przykład ta.

Lub ta tablica poświęcona dla Jana Pawła II.

Gdyby się miało cały dzień to by można było jechać :)

Lubię jeździć w takie tereny bo mają po prostu ładny krajobraz i jest co pozwiedzać. A jak pogoda dopisze i nie pada lub nie ma burzy to tym bardziej.