avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

Tenczynek

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 29.06.2012 | Komentarze 0

W niedzielę o 11 wyruszyłem z domu do Tenczynka gdzie już miałem jechać rok temu ale jakoś omijałem to miejsce i wybierałem inny kierunek a na zamku jest naprawdę bardzo pięknie bo o ile jest zamknięty to z drugiej strony można na spokojnie wejść :)

W drodze pomiędzy Chrzanowem Tenczynkiem złapali mnie szosowcy, na początku trzymałem z nimi równe tempo jadąc na kole ale po jakiś 10minutach siły mi na tyle opadły że już wolałem odpuścić i jechać swoim tempem :)

Wiedziałem że tak będzie że nie będę mógł znaleźć tego zamku i tak było, ale przynajmniej poszło kolejne ponad 100km :)

No i widoki też niczego sobie a to jest w tym wszystkim najlepsze.

Ale i tak najlepszy widok jadąc na rowerze to widok na góry.

W końcu w oddali ukazał mi się zamek i jakoś dojechałem i dotarłem.

Zamek niestety był zamknięty ale byłem na to przygotowany bo już od ponad roku jest remontowany.

W drodze powrotnej pojechałem troszkę naokoło żeby nabić więcej kilometrów

Wycieczka jedna z tych które lubię, szkoda tylko że samemu bo radio po 4 godzinach słuchania staje się wkurzające :)