avatar Ten blog rowerowy prowadzi murthago z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5484.49 kilometrów w tym 758.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.66 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy murthago.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross 2011 Level A6 V-brake

18 Wyścig rowerów górskich

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 20.06.2012 | Komentarze 1

Stało się, w niedziele o 10.10 wyjechałem z domu na wyścig w centrum koło szpitala na który przygotowywałem się od 2 tygodni. Pogoda była ciężka tzn 34 stopnie w cieniu a cały wyścig oczywiście w słońcu ale dałem radę :) Na początek był lekki stres ale po wystartowaniu już pełne skupienie. Zawody zaliczę do udanych jednak jest duży niedosyt bo na ostatnich 300m do mety nie było kolesia który pokazywał drogę i murthago jak to on pojechał inną drogą i dojechał do mety z drugiej strony. Pod halą o 15 patrząc na wyniki pisało "nie ukończono" ale nie dałem za wygraną i poszedłem do organizatorów z danymi licznika i zaczęło się wyjaśnianie na rozdaniu nagród nie wyczytali nikogo na 3 miejsce (na które wg licznika zasługiwałem z ponad 40 sekundową nadwyżką) skończyło się na tym że w środę odebrałem statuetkę i dyplom :) (oboje dostaliśmy razem z kolesiem ex aequo ) a oto zdjęcia z wyścigu:

Na miejscu byłem razem z Asią godzinę przed startem :)

Było bardzo dobrze, gorąco ale lepsze to niż deszcz i błoto które by było na trasie.

O godzinie 12 zaczął się wyścig i wszyscy bikerzy ustawili się na starcie.

Na starcie wyzerowanie licznika i ostatnie odliczanie sędziego (zawodników wypuszczano co 1 minutę)

Skupienie było duże, chciałem od razu wyjść jako pierwszy bo 50m dalej był ostry zakręt w prawo a byłem po lewej stronie od zakrętu.

Niestety cały misterny plan poszedł w piz.. no ale nieważne bo gdy tylko zaczęły się podjazdy gościu z mojej pary nie dał rady i miałem dużą przewagę :)

Po wielu trudach i problemach organizatorów zdobyłem to swoje upragnione 3 miejsce i statuetkę :)